dzięks
[O2] Pęknięty -urwany odbojnik amortyzatora ....
Zwiń
X
-
ja na pewno bym tak zrobiłZamieszczone przez soulckDzięki za info.... Jeszcze pytanko czy jak się już zabieram za jedną stronę to od razu z drugiej też wymienić ?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
pełen rozstrzał - od przednich do tylnych amorów :roll:
co się może zepsuć w takim odbojniku ??? pytam poważnie, bo w innych markach aut nie spotkałem się z takimi problemami... :shock:
jak to się objawia ?Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
jezus maria... to odbojnik czy osłona, o co w końcu chodzi ? :roll:Zamieszczone przez abstinentA no tak że osłona się urywa i nie osłania tego co piwinna
a nawet jak się ten odbojnik sfragmentuje to przecież w kosmos nie poleci, o co chodzi, w czym problem ?Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
:lol: :lol: :lol:
to powiedz mi, dlaczego duża część tuningowych amorów do aut terenowych jest zupełnie pozbawiona jakichkolwiek osłon tej "goleni" (a właściwie trzpienia amortyzatora) i nic się nie dzieje, pomimo że robią cały czas w błocie ?Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
i naprawdę sądzisz, ze "normalny" amortyzator jest tak skonstruowany, że jak zabraknie tej (zresztą zupełnie nieprzylegającej szczelnie) "osłony" to uszczelniacz będzie puszczał cokolwiek ? :szeroki_usmiechDiesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
No nie rozpadnie sie. Ten bajer ma za zadanie przy max dobiciu ochronic chociaz troche amortyzator. Stad tez nazwa odboj lub balwanek.
A takie dobicie raz czy drugi gdzie zegnie sie rdzen rozwali amortyzator szybko.
Od wielu lat motocykle maja odkryte golenie, amortyzatory do roweru tak samo. Kwestia jest jak zawsze uszczelnienia.
Komentarz
-
-
no to teraz porównajmy amortyzator z roweru który ma gumy a który nie ma
odpowiedź jest prosta :lol:
gdybym nie jeździł po górach to może i bym...
ale...
odsyłam go google :szeroki_usmiech
a osłona nie musi szczelnie przylegać, od góry nic nie wleci a od dołu teoretycznie też nie
pozostaje kwestia zebrania syfu przylepionego do dolnej części amora po przez górną osłonę która podczas pracy nachodzi na dolną część
Komentarz
-
-
100% racji. Poniżej uzupełnienie techniczne wypowiedzi Maicroft-a.No nie rozpadnie sie. Ten bajer ma za zadanie przy max dobiciu ochronic chociaz troche amortyzator. Stad tez nazwa odboj lub balwanek.
A takie dobicie raz czy drugi gdzie zegnie sie rdzen rozwali amortyzator szybko.
Amortyzator to odmiana siłownika hydraulicznego. U góry cylindra (tzw. dławicy) znajduje się uszczelnienie, które utrzymuje wewnątrz olej pod ciśnieniem. Jeżeli powierzchnia tłoczyska (pręt z warstwą chromu) ulegnie uszkodzeniu mechanicznemu (odprysk chromu, wgniecenie, rysa itp), następuje uszkodzenie uszczelnienia i wyciek oleju na zewnątrz. Amortyzator jest do wymiany.
W tym celu do odboju (zwanego wyżej bałwankiem), przymocowana jest rura ochronna z tworzywa. Zadaniem jej jest ochrona powierzchni chromowej na tłoczysku amortyzatora, przed kamieniami wyrzucanymi przez koła podczas jazdy.
PozdrawiamZałączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mattyah4x4to powiedz mi, dlaczego duża część tuningowych amorów do aut terenowych jest zupełnie pozbawiona jakichkolwiek osłon tej "goleni" (a właściwie trzpienia amortyzatora) i nic się nie dzieje, pomimo że robią cały czas w błocie ?
w quadach, motorach i tam gdzie technicznie się da zakłada się "skarpety neoprenowe" ma całe zestawy amortyzator sprężyna
problemem jest długość skoku zawieszenia "off road" ale o ile tylko się da to się stosuje, poobijany czy porysowany tłok to szybkie uszkodzenie uszczelnienia
Komentarz
-
Komentarz